درباره هیلتی (بیش از ۸۰ سال تجربه)

شرکت هیلتی در سال ۱۹۴۱ پایه گذاری شده و در طول زمان از شرکتی کوچک خانوادگی به سازمانی بزرگ، بین المللی و مورد اطمینان گسترش پیدا کرده است. هدف هیلتی ساخت آینده ای بهتر است به همین جهت مشتریان خود را در ساخت و سازی سریع تر، ایمن تر و مطمئن تر یاری  می کند تا همواره بتوانند به نتایج کار خود افتخار کنند.

برند هیلتی با هدف یکپارچگی محصولات، مراکز تولیدی و تحقیق و توسعه متعددی در سراسر جهان ایجاد کرده است، در حالیکه دفتر مرکزی این شرکت واقع در کشور  لیختن اشتاین محل تولد بنیانگذار شرکت قرار دارد.

هیلتی ایران (بیش از ۴۰ سال تجربه)

شرکت مادوی ( هیلتی ایران ) تنها نمایندگی اصلی برند هیلتی در ایران در سال ۱۳۵۸ تاسیس و در سال ۱۳۶۰ موفق به اخذ نمایندگی انحصاری فروش و خدمات پس از فروش هیلتی گردید.

مهم ترین خدمات شرکت مادوی ( هیلتی ایران ) به شرح زیر است:

  1. مشاوره فنی، انتخاب صحیح و بهینه ابزارها و تولیدات هیلتی
  2. پیشنهادات فنی لازم برای محصولات مهندسی به منظور انتخاب هر چه صحیح تر
  3. توجه و سرویس دهی ویژه توسط بخش خدمات مشتریان
  4. ارائه و فروش از طریق کانال های مختلف در سراسر ایران ( کارشناسان منطقه، فروشگاه ها، خدمات مشتریان و وبسایت )
  5. آموزش نحوه استفاده صحیح از محصولات خریداری شده
  6. ارائه خدمات پس از فروش متمایز و ممتاز
  7. برگزاری کارگاه های آموزشی تخصصی در صنعت ساختمان

تاریخچه هیلتی (درباره هیلتی)

نگاهی به تاریخچه هیلتی از ۱۹۴۱ تا کنون

از زمان تاسیس هیلتی در سال ۱۹۴۱ مسیر طولانی پیموده ایم و جاه طلبی های بزرگی برای رشد داریم. در ادامه با برخی از دستاوردهای هیلتی در این سال ها آشنا می شوید.

۱۹۴۱ – بنیانگذاری

درباره هیلتی

مهندس مارتین هیلتی (۱۹۱۵ – ۱۹۹۷) و برادرش اوگن (۱۹۱۱ – ۱۹۶۴) شرکت Maschinenbau OHG  هیلتی را در شهر شان، کشور لیختن اشتاین تأسیس کردند.

۱۹۵۷ – شکوفایی

درباره هیلتی

DX-۱۰۰ اولین دستگاه میخ کوب با استفاده از قدرت چاشنی در جهان است که موفقیت بزرگی برای هیلتی محسوب می شود. در اوایل دهه ۶۰، هیلتی تقریباً در ۳۰ کشور فعال بود.

۱۹۶۴ – بدرود

درباره هیلتی

اوگن هیلتی، یکی از بنیان گذاران شرکت، در ۲۰ نوامبر، در سن ۵۳ سالگی درگذشت. به عنوان یک سازمان دهنده برجسته، او تا حد زیادی به گسترش شرکت در شهر شان کمک کرد. وی همچنین تا زمان مرگ نابهنگام خود در کمیسیون کارآموزی دولت بسیار درگیر بود.

۱۹۶۷ – نوآوری های قدرتمند

درباره هیلتی

با معرفی دستگاه TE-۱۷، اولین دریل چکشی برقی – بادی از سری دستگاه های TE به جامع ترین سری ابزار تبدیل شد. در همان دوره، هیلتی اولین سیستم انکر مکانیکی را توسعه داد.

۱۹۷۰ – کارخانه های تولید بین المللی (درباره هیلتی)

درباره هیلتی

اولین مرکز تولید بین المللی در تورینگن ، فورارلبرگ (اتریش) افتتاح شد. یک سال بعد، یک مرکز تولید در کافرینگ ، نزدیک مونیخ (آلمان) افتتاح شد. با افتتاح سایت تولید در Matamoros (مکزیک) در سال ۲۰۰۹ ، هیلتی اکنون دارای هشت مرکز تولید است: شان (لیختنشتاین)، تورینگن (اتریش)، کاففرینگ و Strass (آلمان)، ژانجیانگ و شانگهای (چین) و همچنین Kecskemét (مجارستان).

۱۹۷۳ – گسترش

درباره هیلتی

هیلتی تازه تأسیس شده در Entwicklungsgesellschaft (HEG) مونیخ (آلمان)، فن آوری های سوراخکاری و نصب و سیستم های انکر را توسعه داد. این به دنبال راه اندازی یک مرکز توسعه تجهیزات فولاد سازی در گلاسگو (اسکاتلند) در یک سال قبل بود.

این شرکت پایه مدیریت خود را گسترش داد. یک هیأت اجرایی چهار نفره وظایف را بر عهده گرفتند. قبلاً در سال ۱۹۷۵ عضویت هیأت مدیره تغییر پیدا کرد و به ۵ عضو گسترش یافت. مایکل هیلتی به شرکت پیوسته و حوزه بازاریابی و فروش را بر عهده گرفت.

۱۹۸۰ – تغییر مکان و اطمینان از آینده شرکت

درباره هیلتی

۱۹۸۰ – تغییر مکان و اطمینان از آینده شرکتتشکیل بازار مناطق آمریکا ، آفریقا ، آسیا و اروپا. این اقدام شرکت را به بازارهای منطقه نزدیک کرده و از تأمین بهتر نیازهای مشتری اطمینان حاصل نمود.

تأسیس بنیاد خانوادگی مارتین هیلتی. انصراف از وراثت توسط تمام فرزندان مستقیم مارتین هیلتی سنگ بنای امنیت طولانی مدت شرکت شد.

۱۹۸۵ – استراتژی ۲۰۰۰ و رهبری (درباره هیلتی)

درباره هیلتی

دسته بندی محصولات به سیستم های انکر ، اتصالات تک ضرب (میخکوب ها)، سوراخکاری و تخریب مجدداً به عنوان محصولات کاملاً کارا شناخته شدند. هر بخش شامل تیم های مدیریت محصول ، تحقیق و توسعه ، لاجستیک ، کنترل ، خرید و تولید شد. بخشهای بازار ، بهبود خدمات و محصولات جدید

در سال ۱۹۸۶، هیلتی استراتژی ۲۰۰۰ را ارائه داد. فرهنگ شرکت با شعار “رهبری تفاوت ایجاد می کند” توسعه بیشتری یافت.

۱۹۹۰ – تغییر مدیریت

درباره هیلتی

مارتین هیلتی سمت مدیر عامل را به پسرش مایکل که در سال ۱۹۸۲ به عنوان نایب رئیس هیئت اجرایی منصوب شده بود واگذار می کند. مارتین هیلتی خود به عنوان رئیس هیئت مدیره باقی می ماند.

در سال ۱۹۹۴، پیوس باسکرا اولین عضو غیرخانواده است که زمام امور این شرکت را به دست گرفت. مارتین هیلتی سمت رئیس هیئت مدیره را به مایکل هیلتی واگذار می کند و به عنوان رئیس افتخاری در هیئت مدیره باقی می ماند.

۱۹۹۱ – جهانی شدن و ایجاد شبکه (درباره هیلتی)

درباره هیلتی

ایجاد بازارهای بین المللی در هیلتی ادامه دار بود و سایر شعبات نیز مانند روسیه, آفریقای جنوبی و آسیا هم دنباله روی این روش بودند.

جهانی شدن  برای هیلتی آغاز شده بود و در سال ۲۰۰۲ این مساله برای تیم IT با معرفی فرایند تجاری استاندارد شده جهانی بر پایه دستاوردهای اساسی به دست آمده در افزایش بهره وری روی داد.

1996 – Champion 3C

درباره هیلتی

استراتژی جدید Champion ۳c با تمرکز بر روی سه هسته ی اصلی این کمپانی شامل مشتری – صلاحیت و تمرکز راه اندازی شد. این سه به عنوان یک نیروی محرکه قوی برای تولیدات بهتر شناخته می شوند.

1997 – میراث به جا مانده

درباره هیلتی

مارتین هیلتی پایه گذار کمپانی هیلتی در سن ۸۲ سالگی در ۱۹ اگوست از دنیا رفت و میراث به جای مانده ی او فراتر از سال های کاریش میتوان به کمپانی اشاره کرد که از امنیت بالایی در طول سالیان دراز برخوردار است  و همین مساله بر ساختار مدیریتی بدون فردگرایی دلالت دارد.

2003 – جوایز و تغییرات در هیئت اجرایی و هیئت مدیره

درباره هیلتی

کمپانی هیلتی جایزه “CARL BERELSMANN”را به خاطر داشتن فرهنگی مثال زدنی در همکاری و مشارکت از آن خود کرد و یکسال بعد پیشرفت عمده این مطلب با موضوع سفر فرهنگی که هسته ی اصلی آموزش های مداوم بود و فرایند پیشرفت همه ی کارکنان در سرتاسر دنیا بود، نشان داده شد. در انتهای سال آقای پیوس باسکرا مسئولیت خود را به آقای بو ریزبرگ به عنوان مدیر عامل تحویل داد و خودش به عنوان رئیس هیئت مدیره به کارش ادامه داد. مایکل هیلتی همچنان به عنوان عضو هیئت مدیره باقی ماند.

2011 – تغییرات اقتصادی

درباره هیلتی

یکی از اثرات بحران های مالی به وجود آمده تقویت فرانک سوئیس بود. عکس العمل هیلتی اطمینان از عدم اثر گذاری زیاد بابت نوسانات ارزش پول را در آینده در پی داشت. تیم هیئت اجرایی از ۴ عضو به ۶ عضو تغییر ساختاری داد و این چینش جهت حفظ  پویایی و آینده محوری شرکت بود.

2014 – استراتژی ها و تعهدات (درباره هیلتی)

درباره هیلتی

آقای کریستوف لوز به عنوان  پنجمین مدیر عامل در تاریخ هیلتی انتخاب شد.

تمرکز جدید هیلتی بر استراتژی CHAMPION ۲۰۲۰  استراتژی مجموعه خلق ارزش پایدار همراه با رهبری و تمایز است. هم زمان هیلتی یک مجموعه جدید و مدرن را به عنوان مرکز اختراعات در سال ۲۰۱۵ تاسیس و در سال ۲۰۱۶ دفتر مرکزی خود و محل اصلی شرکت را بازسازی کرد که نشان دهنده ی پایبندی به موقعیت لیختن اشتاین بود.

در سالگرد تاسیس هیلتی در سال ۲۰۱۶ بیشتر از ۲۴۰۰۰ کارمند در بیش از ۱۲۰ کشور دنیا به مجموعه هیلتی پیوسته و مشغول به کار میباشند.

2017 – مجموعه خرید و فروش ها

درباره هیلتی

هیلتی موقعیت خود را در پروژه های ساحلی با خرید مجموعه Oglaend System نروژ تقویت کرد.

این حرکت بزرگترین خرید در تاریخ هیلتی به شمار می رود.

در دسامبر ۲۰۱۷ هیلتی برای اولین بار به رکورد فروش ۵ میلیارد فرانک در سال دست یافت. در طول سال ۲۰۱۸ در یکی از جلسات سالانه مدیران هیلتی، مایکل هیلتی برای همیشه به عنوان رئیس افتخاری هیئت مدیره انتخاب شد.

با خرید مجموعه bst Brandschutztechnik Döpfl GmbH و مجموعه فروش متعلق به آن شرکت، هیلتی پیشنهادات خود برای محصولات آتش بند در حوزه انرژی و صنعت را گسترش داد.

2019 – مرکز تجربیات BIM

درباره هیلتی

هیلتی مرکزی را به عنوان مرکز تجربیات BIM در روتردام تاسیس کرد که  این مرکز انقلاب دیجیتالی صنعت ساخت و ساز را با ترکیب کاربردها، خدمات و المان های دیجیتال به ارمغان آورد.