آشنایی با هیلتی کلاب باشگاه مشتریان آنلاین شرکت مادوی

نحوه فعال‌سازی و جوایز ویژه آن

هیلتی ایران به پاس همراهی کاربرانی که از وبسایت این شرکت به نشانی www.madavi.ir خرید می کنند، هر بار خدمات ویژه ای در نظر می گیرد. که یکی از جدیدترین نمونه های آن هیلتی کلاب است.

کلوپی برای مشتریان آنلاین هیلتی ایران که امکانات و جوایز هیجان انگیزی را ارائه می‌دهد.

هیلتی کلاب
باشگاه مشتریان آنلاین

هیلتی کلاب چیست؟

هیلتی‌کلاب امکان جدیدی از سایت مادوی برای کاربرانش است که خریدهایشان را از بین محصولات این سایت انجام می‌دهند. هیلتی‌کلاب در حقیقت کلوپی است برای امکان ارائه خدمات خاص به اعضای آن. عضویت در هیلتی کلاب رایگان است. کافیست در فهرست اعضای کاربران وبسایت مادوی باشید!

جوایز و هدایای مادوی

جوایز و خدمات هیلتی کلاب

هیلتی‌کلاب برای کسانی که به عضویت باشگاه دربیایند، امکانات ویژه‌ای در نظر گرفته است. در حال حاضر دو گروه جایزه در نظر گرفته شده است.

جوایز: هیلتی‌کلاب برای اعضایش جوایزی را در نظر گرفته است که شامل کالاهایی با تخفیف 100 درصدی یا رایگان است. این جوایز به‌روزرسانی می‌شوند. شما می‌توانید به عنوان عضو هیلتی کلاب از این جوایز بهره مند شوید.

تخفیف های مادوی

تخفیف

یکی دیگر از امکانات هیجان انگیز هیلتی‌کلاب برای اعضا ارائه تخفیف است. اولین خرید را انجام دهید تا امتیازگیری شروع شود. با تبدیل امتیاز به اعتبار کیف پول در خرید بعدی از این اعتبار استفاده کنید.

چطور عضو هیلتی کلاب شویم؟

برای عضویت در هیلتی‌کلاب لازم است که در ابتدا عضو وبسایت مادوی شوید. بعد از اینکه به عضویت سایت درآمدید، وارد پروفایل شوید و روی گزینه هیلتی کلاب کلیک کنید. بعد از انجام اولین خرید و تسویه حساب امتیازگیری شما شروع خواهد شد. دقت داشته باشید که امتیاز شما تا سه ماه قابل تبدیل شدن به جایزه است.

چطور از هیلتی کلاب امتیاز بگیریم؟

در حال حاضر با خرید در وبسایت مادوی امتیاز کسب کنید. امتیاز خرید در هیلتی‌کلاب به ازای هر ۱ میلیون تومان 100 امتیاز است. حداقل خرید برای دریافت امتیاز ۲ میلیون تومان است و امتیاز تا سه ماه معتبر خواهد بود. ارزش هر امتیاز ۳۰۰ تومان است. به طور مثال افرادی که ۲ میلیون تومان از وبسایت مادوی خرید کنند 200 امتیاز خواهند گرفت که ارزش آن ۶0 هزار تومان است.

چطور از امتیازهایم استفاده کنم؟

شما می توانید به دو روش امتیاز خود را خرج کنید:

در بخش جوایز کافی است به صفحه جوایز هیلتی‌کلاب مراجعه کنید و با استفاده از امتیازهایتان از تخفیف‌ 100 درصد بهره‌مند شوید و کالای مد نظرتان را به عنوان جایزه دریافت کنید.

در بخش تخفیف به ازای استفاده از امتیازهایتان می‌توانید تخفیف‌های هیجان انگیزی در خرید بعدی داشته باشید.

مشاهده جوایز
تاریخچه امتیازات