جشنواره فروش انکرهای هیلتی

فرصتی استثنایی

درخواست تماس با شما

در اکثر مواقع وقتی در پروژه نیاز به استفاده از انکر (انکرهای هیلتی) پیدا می کنیم هیلتی جزء گزینه های پیش روست. علت اصلی این امر کیفیت و باربری بالایی است که این انکرها دارند. شرکت هیلتی سالیان زیادی است که در عرصه تولید انکرهای مکانیکی و شیمیایی برترین برند محسوب می شود و از این رو تمرکز زیادی بر روی افزایش کیفیت محصولات خود دارد. استفاده از انکرهای هیلتی علاوه بر باربری بالا، به دلیل پشتیبانی فنی که توسط کارشناسان فنی شرکت مادوی به عنوان نماینده انحصاری هیلتی در ایران ارائه می شود در خیلی از موارد منجر به بهینه سازی و کاهش سایز انکرها برای مقاومت در برابر نیروی مورد نظر مهندسان و مخاطبان در پروژه ها می گردد.

برای مشاوره تخصصی و رایگان با کارشناسان هیلتی و اطلاع از شرایط جشنواره، فرم تماس را تکمیل نمایید.

چگونه می توان انکرهای برند هیلتی را با سایر برندها مقایسه کرد؟

متاسفانه در خیلی از موارد در هنگام خرید انکر صرفاً به سایز انکر توجه می شود و این در حالی است که جدا از سایز انکر، مقاومت و باربری انکر در اتصال مورد نظر مهمترین مسأله است. به همین دلیل وقتی سراغ مقایسه انکرهای هیلتی با انکرهای دیگر برندهای موجود در بازار ایران می رویم و سایزهای مشابه را با هم مقایسه می کنیم اختلاف قیمتی تا ۳۰ درصد مشاهده می شود. حال اگر مبنا را مقاومت و باربری انکرها در نظر بگیریم می توان انکرهای دیگر برندها را با انکرهای هیلتی با حداقل یک سایز پایین تر جایگزین کرد و به این ترتیب علاوه بر استفاده از انکری مرغوب به همراه پشتیبانی فنی، در دیگر هزینه ها همچون هزینه های اجرا نیز صرفه جویی نمود. تنها مسأله توجیح فنی و مهندسی این تغییر و مقایسه است که در این زمینه تیم کارشناسان مهندسی شرکت مادوی آمادگی دارد طی برگزاری جلسات فنی و نیز ارائه مدارک فنی معتبر در این زمینه، موجبات این صرفه جویی در کنار افزایش کیفیت انکرها را فراهم کند.

جشنواره فروش انکرهای هیلتی

راهکار دیگری هم وجود دارد؟

از دیگر راهکارها برای آشنایی به نحوه ی مقایسه و کنترل مدارک فنی شرکت در کلاس های آموزشی و وبینارهای مهندسی هیلتی در ایران است. از طریق این وبینارها شما علاوه بر آشنایی با تکنولوژی های هیلتی، قادر خواهید بود مدارک فنی انکرهای مختلف را مقایسه و حتی محاسبات فنی را از طریق نرم افزارهای هیلتی شخصاً انجام داده و به دانش فنی در این زمینه مجهز شوید. برگزاری این کلاس های توسط شرکت هیلتی گواهی بر این مدعاست که این شرکت تمام تلاش خود را جهت آگاهی هرچه بیشتر جامعه مهندسی در استفاده از تکنولوژی های هیلتی به کار می بندد و تمامی مدارک فنی را در اختیار مخاطبان خود قرار می دهد تا انتخابی همراه با آگاهی داشته باشند.

اطلاع از دوره های آموزشی هیلتی

جشنواره فروش انکرهای هیلتی

هدف از این جشنواره چیست؟

در راستای ارائه محصولاتی با کیفیت ممتاز، در کنار خدماتی منحصر به فرد و نیز ایجاد بستری مناسب برای برخورداری از محصولات با کیفیت هیلتی در دسته ی انکرهای مکانیکی و شیمیایی جشنواره فروش فوق العاده از آبان تا دی ۱۴۰۰، علاوه بر وب سایت مادوی توسط کارشناسان ما در پروژه های شما اجرا می گردد. زمان این جشنواره محدود بوده و مشتریان عزیز قادر خواهند بود تا در زمان مذکور تمامی نیازهای خود در دسته ی انکرهای مکانیکی و شیمیایی را با شرایط ویژه از شرکت مادوی خریداری کنند. پس فرصت را از دست ندهید.

آشنایی بیشتر با انکرهای مکانیکی و شیمیایی هیلتی

جشنواره فروش انکرهای هیلتی