به کارگیری صحیح از ابزارهای هیلتی برای افرایش ایمنی و بهره وری

به کارگیری صحیح از ابزارهای هیلتی برای افرایش ایمنی و بهره وری

بنا بر آمارهای موجود سالانه در ایران یک هزار و ۶۰۰ نفر به علت حوادث ناشی از کار جان خود را از دست می دهند. به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، نگاهی به آمارهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نشان می دهد که در سال 95 بطور میانگین روزانه 4 و نیم نفر در اثر سوانح کاری جان باختند.

خسارهای پنهان ناشی از کار، جنبه دیده نشده حوادث ناشی از کار هستند که گفته می شود این هزینه در ایران با چهار درصد تولید ناخالص کشور برابری می کند.

هر حادثه در برگیرنده هزینه ها و خسارت های مستقیم و غیر مستقیم است، هزینه های مستقیم شامل دیه و یا هزینه های درمانی است و هزینه های غیرمستقیم نیز شامل تعداد روزهای از دست رفته کاری، پایین آمدن بهره وری و سایر هزینه های پنهان در این زمینه است.

اجرای کارهای ساختمانی شامل مراحل متعددی است که ضمن آن افراد با ماشین آلات، ابزار و مصالح گوناگون سر و کار دارند. این ویژگی ها امکان وقوع حوادث را برای نیروی انسانی افزایش می دهد. محافظت از نیروی انسانی در قبال حوادث ناشی از کار، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. از این رو باید ابزار و ماشین آلات به طور مستمر، مورد بازرسی کامل قرار گرفته و از سالم بودن آن ها اطمینان حاصل شود.

به کارگیری صحیح از ابزارهای هیلتی برای افرایش ایمنی و بهره وری، می‌تواند عامل مهمی در پیشگیری از وقوع حوادث باشد، لذا باید همواره ماشین‌ها، ابزارها و وسایل نقلیه مربوط به کار توسط افراد آموزش‌دیده ماهر هدایت و نحوه کار آن‌ ها دائماً تحت نظر باشد.

سلامتی مشتریانمان همواره از اولویت های ماست. در این راستا خرید محصولات هیلتی از شرکت مادوی تنها آغاز کار است. ما در کنارتان هستیم تا نحوه ی استفاده صحیح از محصولات هیلتی را آموزش دهیم. علاوه بر ویدیوها و مقالات آموزشی که در این وبسایت با شما به اشتراک می گذاریم شما می توانید درخواست دهید تیم اجرایی در پروژه هایتان توسط متخصصان هیلتی آموزش های لازم را ببینند و گواهی مهارت دریافت کنند این خدمت رایگان است!

همچنین ابزارهای هیلتی را برای سرویس های دوره ای به دستان تکنیسین های ماهر هیلتی بسپارید تا مثل روز اول برایتان کار کنند!

Safety_Cheklist