هزینه های پیدا و پنهان ناشی از خرابی ابزار و نقش خدمات پس از فروش در مدیریت آن

تعریفی جدید از خدمات  پس از فروش ابزارآلات

آنچه برای خرید اولیه ابزارهای خود پرداخت می کنید معمولاً فقط آغاز کار است. زیرا استفاده از ابزارآلات در طول زمان هزینه های مستقیم و غیرمستقیم زیادی همراه خواهد داشت. ممکن است هنگام تصمیم گیری برای انتخاب و خرید یک ابزار هزینه های تعمیر و نگهداری  و مدت زمانی که بابت تعمیر یک ابزار از دست می رود نادیده گرفته شود. برای محاسبه هزینه واقعی که برای یک ابزار پرداخت می کنید باید هزینه های مستقیم و غیرمستقیم را نیز در نظر بگیرید.

قیمت خرید ابزار فقط نوک کوه یخ است. هزینه های تعمیر، مدت زمان تعمیر بیش از حد، هزینه های آسیب ناشی از استفاده قطعات غیر اصل و غیر استاندارد در فرآیند تعمیر ابزار، تعمیرکار غیرماهر  و مهارت ناکافی کاربر در استفاده از ابزار، مهم ترین هزینه های پنهان خرید شما هستند.

شرکت مادوی با پیشرو بودن در خدمات پس از فروش، پشتیبان مشتریان و حافظ  تداوم کیفیت ابزار آلات هیلتی است. پیش از انتخاب محصول با مشاوره فنی و پس از خرید با آموزش های کاربردی و خدمات پس از فروش در کنارتان هستیم. ما پشتیبان شما برای مدیریت هر چه بهتر هزینه ها و چالش های مستقیم و غیرمستقیم در پروژه ها ساختمانی و تولیدی شما هستیم.

با مشاهده ویدیو زیر بازدیدی مجازی از تعمیرگاه هیلتی داشته باشید.

خدمات پس از فروش ابزارهای هیلتی در جهت کاهش هزینه های کارگاهی و مدیریت بهتر ابزارها برای مشتریان در نظر گرفته شده است. این خدمات در دو سطح استاندارد و ممتاز ارائه می شود.

 

خدمات پس از فروش ابزارهای هیلتی که خدمات ممتاز دارند به شرح زیر است:

خدمات ممتاز

تعداد دفعات نامحدود

۲۰ سال گارانتی اشکالات تولید:

ابزارهای حرفه ای هیلتی دارای ۲۰ سال گارانتی اشکالات تولید هستند تا خیالتان از بابت کیفیت مواد به کاررفته در فرآیند ساخت ابزار هیلتی راحت باشد.

شرکت مادوی ضمانت می کند کلیه خرابی های ابزارهای هیلتی را که در اثر اشکالات تولید در کارخانجات هیلتی بوجود آید به صورت کاملا رایگان تعویض یا تعمیر خواهد نمود.

۲ سال گارانتی:

به مدت دوسال از زمان خرید ابزار هیلتی و به دفعات نامحدود، هزینه تعمیر و تعویض قطعات یدکی غیرمصرفی و دستمزد تعمیر رایگان خواهد بود.

هرگونه بازدید فنی، کنترل و آزمایش کارکرد دستگاه، انجام کلیه تنظیمات فنی و سرویس های دوره ای آن مشمول گارانتی ممتاز خواهند بود.

همچنان در کنار شما

پس از اتمام مدت زمان گارانتی:

  • تعمیرات انجام شده به مدت سه ماه مشمول گارانتی تعمیر و تعویض قطعات یدکی استفاده شده برای یک مرتبه خواهد بود. 
  • خدمات تعمیری دارای ۲۰% تخفیف قطعات یدکی برای مشتریان خریدار دستگاه از شرکت مادوی خواهد بود.

توجه: فرارسیدن سرویس دوره ای ناشی از کارکرد مستمر و بالای دستگاه در این دوره سه ماهه مشمول گارانتی تعمیر نمی باشد.

پس از پایان دوره گارانتی ابزارآلات حرفه ای و تخصصی، هزینه ی هر بار تعمیر به هر میزان که باشد شما بیش از ۳۰% قیمت روز ابزار را پرداخت نخواهید کرد.

کنترل‌های چندگانه تعمیرگاه شرکت مادوی، ابزار تعمیر شده را همچون روز اول خواهد ساخت.


 

خدمات پس از فروش ابزارهای هیلتی که خدمات استاندارد دارند به شرح زیر است:

خدمات استاندارد

تضمین کیفیت و دوام

۱۰ سال گارانتی اشکالات تولید:

ابزارهای هیلتی دارای ۱۰ سال گارانتی اشکالات تولید هستند تا خیالتان از بابت کیفیت مواد به کاررفته در فرآیند ساخت ابزار هیلتی راحت باشد.

شرکت مادوی ضمانت می کند کلیه خرابی های ابزارهای هیلتی را که در اثر اشکالات تولید در کارخانجات هیلتی بوجود آید به صورت کاملا رایگان تعویض یا تعمیر خواهد نمود.

۱ سال گارانتی:

به مدت یکسال از زمان خرید ابزار هیلتی اولین مراجعه برای سرویس شامل تعویض قطعات یدکی غیرمصرفی و دستمزد تعمیر رایگان خواهد بود.

همچنان در کنار شما

پس از اتمام مدت زمان گارانتی:

  • تعمیرات انجام شده به مدت سه ماه مشمول گارانتی تعمیر و تعویض قطعات یدکی استفاده شده برای یک مرتبه خواهد بود. 
  • خدمات تعمیری دارای ۲۰% تخفیف قطعات یدکی برای مشتریان خریدار دستگاه از شرکت مادوی خواهد بود.

توجه: فرارسیدن سرویس دوره ای ناشی از کارکرد مستمر و بالای دستگاه در این دوره سه ماهه مشمول گارانتی تعمیر نمی باشد.

کنترل‌های چندگانه تعمیرگاه مادوی، ابزار تعمیر شده را همچون روز اول خواهد ساخت.


 

موارد زیر موجب ابطال ضمانت نامه می گردد:

۱٫ خرابی ناشی از سهل انگاری کاربر و استفاده از برق غیر از ۲۲۰/۲۴۰ ولت با فرکانس ۵۰-۶۰ هرتز، ضربه خوردن، نفوذ آب به داخل ابزار، آتش سوزی، استفاده از ژنراتور نامناسب، صدمات ناشی از افتادن ابزار یا ضربه های خارجی

۲٫ استفاده از اقلام مصرفی غیر هیلتی مانند قلم-مته-میخ-چاشنی متفرقه

۳٫ عدم انجام سرویس به موقع ابزارها (برای مثال بعد از روشن شدن چراغ سرویس در ابزارهای برقی)

۴٫ انجام تعمیرات توسط تعمیرگاه های غیرمجاز (این بند شامل هرگونه باز شدن ابزار نیز می گردد)

۵٫ عدم رعایت نحوه ی استفاده از ابزار مندرج در دفترچه راهنما

۶٫ از بین رفتن یا ناخوانا شدن شماره سریال روی ابزار، خشاب و پایه

۷٫ ملحقات و قطعات مصرفی از جمله سه نظام، پیستون، ضربه گیر مشمول گارانتی تعویض نمی شوند.

۸٫ ابزارهای عمومی شامل فرزها و دریل های ساده تنها دارای گارانتی اشکالات تولید و ۲۰% تخفیف قطعات یدکی هستند

خدمات کالیبراسیون

چگونه بروز یک خطای کوچک هزینه هنگفت در بر خواهد داشت؟

خدمات کالیبراسیون بهترین ارزش افزوده ی ابزار دقیق شماست

ابزارهای اندازه‌گیری باید به ‌طور دوره‌ای صحت سنجی و کالیبره شوند. گذشت زمان، فرسودگی و حوادث غیرقابل پیش‌بینی باعث می‌شوند تا تطابق نتایج  با استانداردها زیر سؤال رفته و نیازمند تأیید مجدد باشند.

دقت و صحت عملکرد ابزارآلات اندازه گیری دقیق و ترازهای لیزری در مکان های حساس در هنگام چیدمان و تراز انواع سازه، نصب نماهای ساختمانی  و مانند آن بسیار حیاتی است.

ابزارآلات اندازه گیری دقیق و ترازهای لیزری هیلتی در کنار افزایش سرعت انجام کار با عمر مفید بالا منجر به حداکثر بهروری و نهایت دقت در نتایج کار شما خواهند شد.

خدمات کالیبراسیون شرکت مادوی توسط کارشناسان مجرب و آموزش دیده هیلتی ضمانتی برای تداوم کیفیت و دقت ابزارآلات دقیق  شماست.

ما برای تجهیزات کالیبره شده گواهی کالیبراسیون صادر و ضمیمه ابزار دقیقتان می کنیم تا از صحت اندازه گیری ها مطمئن باشید.

تداوم کیفیت و دقت با محصولات هیلتی و خدمات شرکت مادوی

مراکز پذیرش تعمیرگاه >

به اطلاعات بیشتری نیاز دارید کافیست با ما تماس بگیرید        ۸۱۷۲۱(۰۲۱)