هزینه های پیدا و پنهان ناشی از خرابی ابزار و نقش خدمات پس از فروش در مدیریت آن

تعریفی جدید از خدمات  پس از فروش ابزارآلات

آنچه برای خرید اولیه ابزارهای خود پرداخت می کنید معمولاً فقط آغاز کار است. زیرا استفاده از ابزارآلات در طول زمان هزینه های مستقیم و غیرمستقیم زیادی همراه خواهد داشت. ممکن است هنگام تصمیم گیری برای انتخاب و خرید یک ابزار هزینه های تعمیر و نگهداری  و مدت زمانی که بابت تعمیر یک ابزار از دست می رود نادیده گرفته شود. برای محاسبه هزینه واقعی که برای یک ابزار پرداخت می کنید باید هزینه های مستقیم و غیرمستقیم را نیز در نظر بگیرید.

قیمت خرید ابزار فقط نوک کوه یخ است. هزینه های تعمیر، مدت زمان تعمیر بیش از حد، هزینه های آسیب ناشی از استفاده قطعات غیر اصل و غیر استاندارد در فرآیند تعمیر ابزار، تعمیرکار غیرماهر  و مهارت ناکافی کاربر در استفاده از ابزار، مهم ترین هزینه های پنهان خرید شما هستند.

شرکت مادوی با پیشرو بودن در خدمات پس از فروش، پشتیبان مشتریان و حافظ  تداوم کیفیت ابزار آلات هیلتی است. پیش از انتخاب محصول با مشاوره فنی و پس از خرید با آموزش های کاربردی و خدمات پس از فروش در کنارتان هستیم. ما پشتیبان شما برای مدیریت هر چه بهتر هزینه ها و چالش های مستقیم و غیرمستقیم در پروژه ها ساختمانی و تولیدی شما هستیم.

پس از اتمام مدت زمان گارانتی:

تعمیرات انجام شده مشمول سه ماه گارانتی تعمیر و تعویض قطعات یدکی استفاده شده خواهد بود.

خدمات تعمیری دارای ۲۰% تخفیف قطعات یدکی برای مشتریان خریدار شرکت مادوی خواهد بود.

پس از پایان دوره گارانتی ابزارآلات حرفه ای و تخصصی، هزینه ی هر بار تعمیر به هر میزان که باشد شما بیش از ۳۰% قیمت روز دستگاه را پرداخت نخواهید کرد.

شرایط مشمول ضمانت و مستثنی ها

موارد زیر موجب ابطال ضمانت نامه می گردد:

۱٫ خرابی ناشی از سهل انگاری کاربر و استفاده از برق غیر از ۲۲۰/۲۴۰ ولت با فرکانس ۵۰-۶۰ هرتز، ضربه خوردن، ریزش آب روی ابزار، آتش سوزی، استفاده از ژنراتور نامناسب، صدمات ناشی از افتادن ابزار یا ضربه های خارجی

۲٫ استفاده از اقلام مصرفی هیلتی مانند قلم-مته-میخ-چاشنی متفرقه

۳٫ عدم سرویس به موقع ابزارها (بعد از روشن شدن چراغ سرویس در ابزارهای برقی)

۴٫ انجام تعمیرات توسط تعمیرگاه های غیرمجاز (این بند شامل هرگونه باز شدن ابزار نیز می گردد)

۵٫ عدم رعایت نحوه ی استفاده از ابزار مندرج در دفترچه راهنما

۶٫ از بین رفتن یا ناخوانا شدن شماره سریال روی ابزار، خشاب و پایه

۷٫ ملحقات و قطعات مصرفی از جمله سه نظام، پیستون، ضربه گیر  شامل گارانتی تعویض نمی شوند.

۸٫ ابزارهای عمومی شامل فرزها و دریل های ساده تنها دارای گارانتی اشکالات تولید و ۲۰% تخفیف قطعات یدکی هستند

خدمات پس از فروش شرکت مادوی

چگونه بروز یک خطای کوچک هزینه هنگفت در بر خواهد داشت؟

خدمات کالیبراسیون بهترین ارزش افزوده ی ابزار دقیق شماست

ابزارهای اندازه‌گیری باید به ‌طور دوره‌ای صحت سنجی و کالیبره شوند. گذشت زمان، فرسودگی و حوادث غیرقابل پیش‌بینی باعث می‌شوند تا تطابق نتایج  با استانداردها زیر سؤال رفته و نیازمند تأیید مجدد باشند.

دقت و صحت عملکرد ابزارآلات اندازه گیری دقیق و ترازهای لیزری در مکان های حساس در هنگام چیدمان و تراز انواع سازه، نصب نماهای ساختمانی  و مانند آن بسیار حیاتی است.

ابزارآلات اندازه گیری دقیق و ترازهای لیزری هیلتی در کنار افزایش سرعت انجام کار با عمر مفید بالا منجر به حداکثر بهروری و نهایت دقت در نتایج کار شما خواهند شد.

خدمات کالیبراسیون شرکت مادوی توسط کارشناسان مجرب و آموزش دیده هیلتی ضمانتی برای تداوم کیفیت و دقت ابزارآلات دقیق  شماست.

ما برای تجهیزات کالیبره شده گواهی کالیبراسیون صادر و ضمیمه ابزار دقیقتان می کنیم تا از صحت اندازه گیری ها مطمئن باشید.

تداوم کیفیت و دقت با محصولات هیلتی و خدمات شرکت مادوی

مراکز پذیرش تعمیرگاه >

به اطلاعات بیشتری نیاز دارید کافیست با ما تماس بگیرید        ۸۱۷۲۱(۰۲۱)